Εκκλησία της Ελλάδος | Δημοσίευση: 31/05/2026
Την Κυριακή 31 Μαΐου ο Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ιερούργησε στον πανηγυρίζοντα Καθεδρικό Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας. Στο Ιερό Βήμα παρέστη συμπροσευχόμενος ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός. Μετά το τέλος της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας τελέσθηκε κατά την τάξη του Ενοριακού – Ασματικού Τυπικού ο Εσπερινός της Γονυκλισίας. Πριν από την απόλυση του Εσπερινού ο Επίσκοπός μας κήρυξε τον θείο λόγο ενώπιον του πολυπληθούς εκκλησιάσματος.