Απόψεις - Άρθρα - Σχόλια | Δημοσίευση: 25/11/2022
Την δική της «φωτεινή» Παρασκευή κόντρα στην αντίστοιχη «μαύρη» της εγχώριας αγοράς αντιπαραβάλει ο εκδοτικός οργανισμός της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Κι εκεί που όλα τα ΜΜΕ έχουν κατακλισθεί από διαφημίσεις προσφορών στο πλαίσιο της «Black Friday» η Αποστολική Διακονία άρχισε να μιλά για την «Bright Friday», την φωτεινή Παρασκευή δηλαδή επιλέγοντας ίσως για πρώτη φορά στα εκκλησιαστικά πράγματα της χώρας να εισάγει την Εκκλησία εκεί που κανείς δεν περίμενε να δει.
Έτσι με έναν ιδιαίτερα ευφυή τρόπο η Αποστολική Διακονία «εισβάλλει» στην μέρα της καταναλωτικής φρενίτιδας συστήνοντας το βιβλίο ως το φως στο σκοτάδι μέσα από ένα παιχνίδι λέξεων που αν μη τι άλλο προκαλεί θετικούς συνειρμούς, αλλά και χαμόγελα αφού όπως φαίνεται και στην σχετική καταχώρηση η γραμματοσειρά που επελέγη για το «Bright Friday» είμαι μια αρχαία βυζαντινή.
Σε μια εποχή που πληθαίνουν οι φωνές και οι συζητήσεις για το πως θα μπορούσε η Εκκλησία να ξανακερδίσει την θέση της στην κοινωνική πραγματικότητα, τέτοιες μικρές αλλά ευφυείς ενέργειες υπενθυμίζουν αυτό που χρόνια πριν υποστήριζε μια άλλη διαφήμιση… δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο.
Η Αποστολική Διακονία είναι ο αρχαιότερος οργανισμός της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ιδρύθηκε το 1936 και κύριοι σκοποί της είναι η Ιεραποστολή και οι Εκδόσεις.